loading...
سایت سرگرمی فان یزد
mahdi S بازدید : 747 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم شورشی 2015 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Insurgent 2015

نام لاتین فیلم : Insurgent

نام فارسی فیلم : شورشی

کیفیت ویدیو : (خوب)

زمان نمایش ویدیو : ...:...

حجم و فرمت فیلم : (541.4 مگابایت) + (MKV)

. فیلم شورشی کاری از Robert Schwentke می باشد . این فیلم زیرنویس فارسی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم Insurgent با موضوع ماجراجویی و علمی و تخیلی و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم ماجراجویی و علمی و تخیلی و هیجان انگیز عبارت اند از (Shailene Woodley) , (Ansel Elgort) , (Theo James) , (Miles Teller) می باشد .

. داستان فیلم :داستان فیلم از این قرار است که دو نفر از افرادی بنام تریس و فور پس از اتفاقاتی هم اکنون در حال فرار هستند . و باید خود را برای جنگ سختی که قرار است میان گروه های مختلف شکل بگیرد آماده کنند. اما … .

mahdi S بازدید : 900 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم لوسی 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Lucy 2014

نام لاتین فیلم : Lucy

نام فارسی فیلم : لوسی

کیفیت ویدیو : (1080)

زمان نمایش ویدیو : 1:30

حجم و فرمت فیلم : (1.28 گیگ) + (MKV)

. فیلم لوسی کاری از Luc Besson می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 فرانسه است . که فیلم Lucy با موضوع اکشن و عملی و تخیلی می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن و عملی و تخیلی عبارت اند از (Scarlett Johansson) , (Morgan Freeman) , (Min-sik Choi) می باشد .

. داستان فیلم : لوسی دختری است که در تایوان زندگی می کند و شغلش مواد مخدر است . او نا خواسته موادی را وارد سیستم بدنش می کند . که او را به یک فرا انسان تغییر می دهد. او دید چشمی قوی به دست می آورد و قادر می شود با ذهنش اجسام را حرکت دهد و دردی هم حس نمی کند… .

mahdi S بازدید : 163 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم دزدیدن اقای هینکن 2015 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Kidnapping Mr. Heineken 2015

نام لاتین فیلم : Kidnapping Mr. Heineken

نام فارسی فیلم : دزدیدن اقای هینکن

کیفیت ویدیو : (1080)

زمان نمایش ویدیو : 1:36

حجم و فرمت فیلم : (1.44G) + (MKV)

. فیلم دزدیدن اقای هینکن کاری از Daniel Alfredson می باشد . این فیلم زیرنویس فارسی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم Kidnapping Mr. Heineken با موضوع اکشن و جنایی و درام می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن و جنایی و درام عبارت اند از (Yolanthe Cabau) , (Jim Sturgess) , (Anthony Hopkins) می باشد .

. داستان فیلم : داستان در مورد یک آدم ربایی می باشد که طی آن سرمایه دار بسیار مهمی بنام ربوده می شود که آدم ربایان برای آزادیاش مبلغی را بعنوان باج ارائه می دهند که بزرگترین مبلغی است که تابه حال برای آزادی یک نفر پرداخت شده است ....

mahdi S بازدید : 273 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم پلیس بازی 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Lets Be Cops 2014

نام لاتین فیلم : Lets Be Cops

نام فارسی فیلم : پلیس بازی

کیفیت ویدیو : (1080)

زمان نمایش ویدیو : 1:44:30

حجم و فرمت فیلم : (810 مگابایت) + (MKV)

. فیلم پلیس بازی کاری از Tim Story می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 آمریکا است . که فیلم Lets Be Cops  با موضوع اکشن و کمدی می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن و کمدی عبارت اند از (Ice Cube) , (Kevin Hart) , (Tika Sumpter) می باشد .

. داستان فیلم : ماجرا از این قرار است که دو دوست برای رفتن به مهمانی لباس افسران پلیس را می‌ پوشند و در محله خود با این لباس ها محبوب می‌شوند . اما وقتی با واقعیت هایی همچون گانگسترها و افسران فاسد روبرو می شوند، مجبور می‌شوند نشان های تقلبی شان را رو کند .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری