loading...
سایت سرگرمی فان یزد
mahdi S بازدید : 76 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم A Hard Day 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم A Hard Day 2014

نام لاتین فیلم : A Hard Day

نام فارسی فیلم : یک روز سخت

کیفیت ویدیو : (720)

زمان نمایش ویدیو : 1:59

حجم و فرمت فیلم : (863.2 مگابایت) + (MKV)

. فیلم یک روز سخت کاری از Seong-hoon Kim می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 آمریکا است . که فیلم A Hard Day با موضوع اکشن و جنایی و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم هیجان انگیز عبارت اند از Lee Sun Gyun , Cho Jin-Woong , Man -shik Jeong می باشد .

. داستان فیلم : داستان در مورد یک کارآگاه است . که 24 ساعت سخت را پیش رو دارد : طلاق همسرش ، فوت مادرش و… .

mahdi S بازدید : 182 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (1)

 

دانلود فیلم Run All Night 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم Run All Night 2015

نام لاتین فیلم : Run All Night

نام فارسی فیلم : اجرای همه شب

کیفیت ویدیو : (cam)

حجم و فرمت فیلم : (450.1 مگابایت) + (MKV)

. فیلم Run All Nightبه کارگردانی Jaume Collet-Serra می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم Run All Night  با موضوع درام و اکشن و جنایی و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن جنایی عبارت اند از Liam Neeson  , Ed Harris  , Joel Kinnaman  , Vincent D’Onofrio می باشد .

. داستان فیلم : فیلم جیمی کانلن یک خلافکار حرفه ای است که تصمیم دارد به زندگی بی سر و سامان خودش کمی نظم و ترتیب دهد . اما وقتی که پسرش به نام مایک درخطر می افتد . جیمی وارد دردسر تازه ای می شود و … .

mahdi S بازدید : 126 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم Loaded 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم Loaded 2015

نام لاتین فیلم : Loaded

نام فارسی فیلم : جهتدار

کیفیت ویدیو : (720)

حجم و فرمت فیلم : (649.2 مگابایت) + (MKV)

. فیلم Loaded به کارگردانی Chris Zonnas می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم Loaded با موضوع درام و کمدی می باشد . که ستارگان این فیلم کمدی عبارت اند از Patrick John Flueger, Kumail Nanjiani, Andrew W. Walker, Robert R. Shafer می باشد .

. داستان فیلم : فیلم درباری سه دوست که مدت زمان زیادی هست همدیگر را ندیده اند راهیِ یک سفر ماجراجویانه میشوند . اما ...... .

mahdi S بازدید : 199 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم Shamitabh 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم Shamitabh 2015

نام لاتین فیلم : Shamitabh

نام فارسی فیلم : Shamitabh

کیفیت ویدیو : (720)

حجم و فرمت فیلم : (1018.8 مگابایت) + (MKV)

. فیلم Shamitabh به کارگردانی R. Balki می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 هند است . که فیلم Shamitabh با موضوع درام و کمدی و مهیج می باشد . که ستارگان این فیلم کمدی عبارت اند از Amitabh Bachchan ., Dhanush ., Akshara Haasan ., Rukmini Vijayakumarمی باشد .

. داستان فیلم : فیلم درباره ی مرد جوانی به نام دانیش که قادر به صحبت کردن نیست، آرزویش این هست که به یک بازیگر سینما تبدیل شود . برای همین، به بمبئی می رود تا به هدفش دست یابد. اما ...... .

mahdi S بازدید : 146 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم The Atticus Institute 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم The Atticus Institute 2015

نام لاتین فیلم : The Atticus Institute

نام فارسی فیلم : موسسه Atticus

کیفیت ویدیو : (720)

حجم و فرمت فیلم : (598.3 مگابایت) + (MKV)

. فیلم موسسه Atticus به کارگردانی Chris Sparling می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم The Atticus Institute با موضوع ترسناک و کمدی می باشد . که ستارگان این فیلم کمدی ترسناکی عبارت اند از William Mapother . Rya Kihlstedt . John Rubinstein . Jake Carpenter می باشد .

. داستان فیلم : فیلم درباره ی دکتر هنری وست، در اوایل دهه ی ۱۹۷۰ موسسه ای برای آزمایش گرفتن از افرادی که توانایی های فراطبیعی دارند ، تاسیس می کند . اما در ادامه آنها با اتفاقات ترسناکی رو به رو می شوند که .... .

mahdi S بازدید : 90 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم The Night Crew 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم The Night Crew 2015

نام لاتین فیلم : The Night Crew

نام فارسی فیلم : شب دخمه

کیفیت ویدیو : (DVDRip)

حجم و فرمت فیلم : (399.4 مگابایت) + (MKV)

. فیلم شب دخمه به کارگردانی Christian Sesma می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم The Night Crew با موضوع اکشن و هیجان انگیزو درام می باشد . که ستارگان این فیلم اکشنی عبارت اند از Danny Trejo, Bokeem Woodbine, Chasty Ballesteros, Luke Goss می باشد .

. داستان فیلم : فیلم درباره ی گروهی جایزه بگیر هستش که باید کل روز را در یک مسافرخانه ی صحرایی زنده بمانند تا به مقابله با یک گروه عجیب و غریب بپردازند .... .

mahdi S بازدید : 128 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم The Lazarus Effect 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم The Lazarus Effect 2015

نام لاتین فیلم : The Lazarus Effect

نام فارسی فیلم : ....

کیفیت ویدیو : (cam)

حجم و فرمت فیلم : (349.9 مگابایت) + (MKV)

. فیلم The Lazarus Effect به کارگردانی David Gelb می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم The Lazarus Effect با موضوع ترسناک و هیجان انگیزو درام می باشد . که ستارگان این فیلم ترسناک عبارت اند از Olivia Wilde,Mark Duplass,Evan Peters,Sarah Bolger می باشد .

. داستان فیلم : گروه از محققین پزشکیراهی کشف میکنند تا بیماران مرده را زنده کنند. اما این آزمایشبرای آن ها عواقب ترسناکی را در پی دارد .

mahdi S بازدید : 4240 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم Careful What You Wish For 2015 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Careful What You Wish For 2015

نام لاتین فیلم : Careful What You Wish For

نام فارسی فیلم : مراقب باش چه آرزو

کیفیت ویدیو : (720)

زمان نمایش ویدیو : ....

حجم و فرمت فیلم : (683.1 مگابایت) + (MKV)

. فیلم Careful What You Wish For کاری از Elizabeth Allen Rosenbaum می باشد . این فیلم زیرنویس فارسی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم Mythica A Careful What You Wish For با موضوع اکشن و مهیج می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن عبارت اند از Isabel Lucas,Dermot Mulroney,Nick Jonas,Paul Sorvino می باشد .

. داستان فیلم : داستان فیلم از این قرار است که این پسربیشتر از اون چیزی که تصور می کرد از ارتباط نا مشروع با همسر یک سرمایه گذار بانکی بدست می آورد ..... .

mahdi S بازدید : 140 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم Blackhat 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم Blackhat 2015

نام لاتین فیلم : Blackhat

نام فارسی فیلم : ....

کیفیت ویدیو : (720)

زمان نمایش ویدیو : 2:09

حجم و فرمت فیلم : (550.3 مگابایت) + (MKV)

. فیلم Blackhat از Michael Mann می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم Blackhat با موضوع جنایی و اکشن و درام می باشد . که ستارگان این فیلم جنایی اکشنی عبارت اند از Vin Diesel , Jason Statham , Chris Hemsworth , Viola Davis , Wei Tang می باشد .

. داستان فیلم : داستان فیلم از قرار است که یک هکر باهوش به نام نیک هاتاوی از زندان آزاد می شود ، تا یک خلافکار مجازی را یافته و تحویل قانون دهد . اما ... .

mahdi S بازدید : 1812 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم سریع و خشن 7 2015 با زبان اصلی
دانلود فیلم Fast and Furious 7 2015

نام لاتین فیلم : Fast and Furious 7

نام فارسی فیلم : سریع و خشن

کیفیت ویدیو : (cam)

زمان نمایش ویدیو : .....

حجم و فرمت فیلم : (412.7 مگابایت) + (Mpg)

. فیلم سریع و خشن کاری از James Wan می باشد . این فیلم زبان اصلی بوده و ساخت کشور 2015 آمریکا است . که فیلم The Girl Is in Trouble با موضوع جنایی و اکشن و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم جنایی اکشنی عبارت اند از Vin Diesel , Jason Statham , Dwayne Johnson می باشد .

. داستان فیلم : داستان فیلم Fast and Furious 7 از قرار است که بعد از کشته شدن سانگ کانگ توسط جیسون استاتهام و ون دیزل و گروهش بار دیگر جمع می‌شوند تا مردی را که یکی از اعضای گروه آن‌ها را به قتل رسانده پیدا کنند که ..... .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری