loading...
سایت سرگرمی فان یزد
mahdi S بازدید : 274 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم The Equalizer 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم The Equalizer 2014

نام لاتین فیلم : The Equalizer

نام فارسی فیلم : گل تساوی بخش

کیفیت ویدیو : (720)

حجم و فرمت فیلم : (1گیگ) + (MKV)

. فیلم گل تساوی بخش کاری از Antoine Fuqua می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 آمریکا است . که فیلم The Equalizer با موضوع اکشن و جنایی و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم هیجان انگیز عبارت اند از Denzel Washington., Marton Csokas., Chloë Grace Moretz می باشد .

. داستان فیلم : یک مرد معتقد است که او گذشته اسرار آمیز خود را پشت سر قرار داده است و خود را به شروع یک زندگی آرام و جدید و اختصاص یافته میداند . اما زمانی که او در دیدار یک دختر جوان تحت کنترل گانگستر فوق العاده خشونت آمیز روسیه ، او نمی تواند صبر کند او برای کمک … .

mahdi S بازدید : 75 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم A Hard Day 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم A Hard Day 2014

نام لاتین فیلم : A Hard Day

نام فارسی فیلم : یک روز سخت

کیفیت ویدیو : (720)

زمان نمایش ویدیو : 1:59

حجم و فرمت فیلم : (863.2 مگابایت) + (MKV)

. فیلم یک روز سخت کاری از Seong-hoon Kim می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 آمریکا است . که فیلم A Hard Day با موضوع اکشن و جنایی و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم هیجان انگیز عبارت اند از Lee Sun Gyun , Cho Jin-Woong , Man -shik Jeong می باشد .

. داستان فیلم : داستان در مورد یک کارآگاه است . که 24 ساعت سخت را پیش رو دارد : طلاق همسرش ، فوت مادرش و… .

mahdi S بازدید : 161 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم دختر گم شده 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Gone Girl 2014

نام لاتین فیلم : Gone Girl

نام فارسی فیلم : دختر گم شده 

کیفیت ویدیو : (720)

زمان نمایش ویدیو : 2:29

حجم و فرمت فیلم : (1.2) + (MKV)

. فیلم دختر گم شده کاری از David Fincher می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 آمریکا است . که فیلم Gone Girl با موضوع درام و هیجان انگیز می باشد . که ستارگان این فیلم درام و هیجان انگیز عبارت اند از /Ben Affleck/ , /Rosamund Pike/ , /Neil Patrick Harris/ می باشد .

. داستان فیلم : مردی به نام نیک در پنجمین سالگرد عروسی‌ خود گزارش می‌ دهد همسرش امی ناپدید شده است . تحت فشار پلیس و جنون رسانه‌ای ، آنچه ابتدا یک ازدواج موفق تصور میشد ، شکل دیگری پیدا می‌کند . به زودی دروغ‌ ها ، فریب‌ کاری‌ ها و رفتار عجیب نیک باعث می‌ شود همه یک پرسش مشترک را مطرح کنند: آیا او همسرش را کشته است ؟ .

mahdi S بازدید : 899 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم لوسی 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Lucy 2014

نام لاتین فیلم : Lucy

نام فارسی فیلم : لوسی

کیفیت ویدیو : (1080)

زمان نمایش ویدیو : 1:30

حجم و فرمت فیلم : (1.28 گیگ) + (MKV)

. فیلم لوسی کاری از Luc Besson می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 فرانسه است . که فیلم Lucy با موضوع اکشن و عملی و تخیلی می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن و عملی و تخیلی عبارت اند از (Scarlett Johansson) , (Morgan Freeman) , (Min-sik Choi) می باشد .

. داستان فیلم : لوسی دختری است که در تایوان زندگی می کند و شغلش مواد مخدر است . او نا خواسته موادی را وارد سیستم بدنش می کند . که او را به یک فرا انسان تغییر می دهد. او دید چشمی قوی به دست می آورد و قادر می شود با ذهنش اجسام را حرکت دهد و دردی هم حس نمی کند… .

mahdi S بازدید : 271 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم پلیس بازی 2014 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Lets Be Cops 2014

نام لاتین فیلم : Lets Be Cops

نام فارسی فیلم : پلیس بازی

کیفیت ویدیو : (1080)

زمان نمایش ویدیو : 1:44:30

حجم و فرمت فیلم : (810 مگابایت) + (MKV)

. فیلم پلیس بازی کاری از Tim Story می باشد . این فیلم دوبله فارسی بوده و ساخت کشور 2014 آمریکا است . که فیلم Lets Be Cops  با موضوع اکشن و کمدی می باشد . که ستارگان این فیلم اکشن و کمدی عبارت اند از (Ice Cube) , (Kevin Hart) , (Tika Sumpter) می باشد .

. داستان فیلم : ماجرا از این قرار است که دو دوست برای رفتن به مهمانی لباس افسران پلیس را می‌ پوشند و در محله خود با این لباس ها محبوب می‌شوند . اما وقتی با واقعیت هایی همچون گانگسترها و افسران فاسد روبرو می شوند، مجبور می‌شوند نشان های تقلبی شان را رو کند .

اطلاعات کاربری